Огляд телескопа National Geographic Automatic 90/1250 GOTO

Модель телескопа National Geographic Automatic 90/1250 GOTO призначена, в першу чергу, для спостереження яскравих об'єктів на зоряному небі. Особливе задоволення - спостерігати в цей телескоп Місяць, можна навіть спробувати її сфотографувати.

Телескоп дзеркально-лінзовий (побудований за схемою Максутова-Кассегрена), з автонаведеніе, підходить для новачків і досвідчених астрономів. Всі оптичні елементи виготовлені з матеріалів високої якості, а база даних комп'ютеризованої монтування містить 272 000 об'єктів - це набагато більше, ніж в стандартних моделях з автонаведеніе.

Легкість і компактність цієї моделі будуть на руку в поїздках і подорожах. Сама назва серії National Geographic підказує нам, що з цим телескопом нас чекають справжні пригоди. А чудовий дизайн дозволить акуратно вписати телескоп в інтер'єр квартири. На яскравій упаковці зображена вся комплектація:

Технічні характеристики:

• альт-азимутальна, з автонаведеніе
  • тринога
  • алюмінієва
  • Для оператора
  • для досвідчених, для початківців
  • об'єкти спостереження
  • Місяць, планети Сонячної системи,
  •
  • Сонце (тільки з фільтром!)

На додаток до телескопа в комплектацію входять:

• Шукач з червоною крапкою
  • Окуляри 20 мм і 12,5 мм
  • Компас
  • місячний фільтр
  • планісфере
  • Програма-планетарій

Вести спостереження можна, встановивши трубу телескопа на алюмінієву триногу або просто на стіл. Монтування - вилочні, однопір'яні. Електроприводи обох осей забезпечують швидке наведення і плавне стеження за космічними тілами. Телескоп ідеальний для планетних спостережень: ви розглянете в деталях кратери на поверхні Місяця, хмари в атмосфері Юпітера, кільця Сатурна і навіть побачите супутники цих газових гігантів. Система автонаведенія допоможе легко знайти об'єкт на зоряному небі навіть новачкам, у яких ще немає досвіду в пошуку об'єктів. До того ж, така функція істотно заощаджує час на настройку телескопа, дозволяючи відразу приступити до спостережень.

Перед початком спостережень, приблизно за годину, винесіть телескоп на відкрите повітря, щоб він термостабілізованого (прийшов в температурну рівновагу з навколишнім середовищем). Для дзеркально-лінзових телескопів це важливий момент, так як телескопи такої оптичної схеми довго термостабілізірующей з-за зачинених труби.

Збирається комплект швидко і просто. На триногу встановлюється корпус монтування, виконаний у вигляді полувілкі, на нього кріпиться труба телескопа. Встановивши трубу на вилку, надійно зафіксуйте її гвинтом в місці кріплення.
Передня кришка захіщає оптику від удару и пилку. Оптичні труба Виготовлена з композитних матеріалів, так что корпус міцний.

Меніск (передня лінза) закріпленій в трубі с помощью широкого нарізного кільця, Пожалуйста можна послабіті в разі стіскання оптики. Зробити це необходимо, если у вашого прімірніка телескопа спостерігається астигматизм.

На зовнішню и внутрішню поверхню меніска нанесення багатошарове покриття, что збільшує світлопропускання. Если заглянуть всередину труби, то ми побачимо зображення предмета зі збільшенням
1250/250 = 5 разів.
Окуляр вставляється в діагональне дзеркало і фіксується невеликим стопорним гвинтом на корпусі дзеркала (фото зліва).

Вузол фокусування розташований на задній частині труби: за допомогою великого гвинта ви переміщаєте головне дзеркало уздовж оптичної осі і таким чином «ловите» фокус - тобто налаштовуєте різкість зображення (фото в центрі).

Якщо буде потрібно виконати юстування головного дзеркала (вирівнювання дзеркала вздовж оптичної осі), для цього передбачені спеціальні гвинтики на задній частині труби (фото праворуч).
Телескоп укомплектований оптичним шукачем типу red dot (з червоною крапкою); корпус шукача пластиковий:
Перед початком спостережень необхідно налаштувати шукач паралельно оптичної осі телескопа. Наведіть телескоп на який-небудь земний об'єкт і за допомогою двох рифлених гвинтів в передній і задній частині шукача налаштуйте його так, щоб червона точка вказувала на той самий об'єкт:
Перед началом наблюдений необходимо настроить искатель параллельно оптической оси телескопа
Підключіть пульт до монтування (фото зліва). Пульт зручно закріпити в спеціальному гнізді на корпусі (фото праворуч).
Відкрийте корпус батареї (фото зліва) і встановіть акумулятори або батарейки (фото праворуч).
Тринога у цій моделі досить міцна. Кріплення монтування до триноги здійснюється за допомогою двох гвинтів-баранчиків (фото зліва).

Якщо ноги триноги рухаються занадто вільно, затягніть болти в підставі сильніше (фото праворуч).
Елементи кріплення полички для аксесуарів до тринозі (фото зліва) і поличка з аксесуарами (фото в центрі). Компас стане в нагоді для правильного орієнтування азимутальной монтування.

Висота триноги регулюється під зріст спостерігача за допомогою зручних гвинтів на кінцях ніг (фото праворуч).
Окуляри можна тримати не тільки на поличці для аксесуарів, але і в додаткових гніздах на корпусі монтування. До речі, це дуже зручно (фото зліва).

Вставляємо окуляр в окулярний вузол, наводимо різкість (фото в центрі).

Дзеркально-лінзовий телескопи відмінно підходять для спостережень наземних об'єктів зі слабким окуляром (фото праворуч).
Спостерігаючи Місяць, не забувайте використовувати місячний фільтр. Він усуне надмірну яскравість і дозволить комфортно вести спостереження.
Наблюдая Луну, не забывайте использовать лунный фильтр
Зйомка Місяця
Зйомка місячної поверхні ведеться за допомогою спеціальної астрокамери. Вона не входить в комплект телескопа і купується окремо. Рекомендую використовувати будь-яку з лінійки цифрових камер Levenhuk T NG.
Цифровая камера Levenhuk T NG, установленная на телескоп
Зображення виходять чіткі, кратери передані в найдрібніших подробицях. Результати фотозйомки:
Тест телескопа по зірці
При тестуванні по зірці спостерігалася аберація типу коми, але вона була усунена при юстування телескопа:
Тестирование телескопа Bresser National Geographic 90/1250 GOTO по звезде
короткі висновки
Телескоп National Geographic Automatic 90/1250 GOTO дає приємну, естетичну картинку. Зображення не пливе і навіть на краях поля зору залишається чітким. Місяць і планети можна довго розглядати, не втомлюючись (завдяки системі стеження) і помічаючи все нові деталі. Система автонаведенія дійсно економить час і підвищує задоволення від спостережень. Телескоп зручно носити, він не громіздкий і не важкий.